09-8800550

השתתפות בתערוכות וכנסים

אידאו תערוכות, 20-02-2019

ירידי מסחר, תערוכות וכנסים מתקיימים באופן קבוע בכל שנה ומהווים חלק בלתי נפרד בתעשיות השונות. החל מתחום המזון והאנרגיה ועד הביטחון, וטכנולוגיה. את הירידים מארגנות חברות הפקה שונות וניתן להתעדכן לגביהם באתרים שונים כמו האתר הרשמי של מרכז הירידים האתר אקספו שמציג בעיקר תערוכות מהעולם ועוד אתרים רבים אחרים. בתור בעלי עסקים או חברות המשווקים מוצר מסוים המעוניינים להיחשף לקהל רחב של בכירים ובעלי עניין מהתעשייה כדאי לשקול את האפשרות של השתתפות כמציגים ביריד. בירידים ניתן למצוא את הפתרונות, המוצרים והשירותים המתקדמים ביותר בשוק. בנוסף לכך יש עניין של יצירת באז ואנרגיה סביב הנושא מה שמביא למקום את אנשי העסקים ובעלי העניין והיכולת השונים. על כן זה מקום נפלא ליצור הזדמנויות עסקיות. מהותם של הירידים היא הצגת הדברים והחידושים החמים ביותר בשוק, ובעלי עסקים שמעוניינים להישאר במשחק נוטים לפקוד את ירידים אלו.

 

השתתפות בכנסים ותערוכות זה לא דבר פשוט במיוחד, אך יכולה להיות קפיצת קרש עסקית אם עושים זאת נכון. מספר דברים שכדאי לשקול לפני שצוללים פנימה הם:

א. השתתפות בירידים אינה דבר זול. לרוב העלות משתנה בהתאם למספר גורמים כגון עלות השטח במקום, לדוגמא ישנן לרוב הקצאות לשטחים שונים שמחירם משתנה לפי גודל ומיקום, רוב המתחמים נעים בין 6מ"ר ויכולים אף להגיע ל150 מ"ר, בכל אירוע השטח המוקצה משתנה בהתאם למארגני האירוע. נוסף לשטח ישנן עלויות של ציוד ובינוי של המתחם, ישנם אירועים בהם ניתן לבחור בחבילה הכוללת את שטח הבינוי וציוד משלים כמו נקודת חשמל דלפקים תאורה מיתוג וכו'. בניגוד לחבילת ה"הכל כלול" ניתן לרכוש לעתים רק את שטח הבינוי ולדאוג לבינוי, העיצוב והמיתוג באופן עצמאי. במקרה זה השליטה בתקציב גדולה יותר מפני שהוא לא מוגדר מראש ורמת המתחם נתונה בידי הרוכש, מהלך אשר לא מחייב הוזלת עלויות אך תמיד כדאי לברר משום שישנה חשיבות רבה לאיך המתחם נראה ורק כאשר בעל העסק בוחר איך לארגן אותו ניתן להעביר את המסר הרצוי בצורה הטובה ביותר. פה נכנס שיקול הדעת של המציג בהתאם למשאביו.

ב. ההתעסקות סביב כל הנושא מצריכה זמן רב, בין אם בעל העסק מתעסק בעניין או אחד מעובדי החברה. ניתן יהיה לראות שלקראת האירוע ההתעסקות ביריד יכולה לקחת שעות רבות מהיום וכדאי לעבוד מול חברות בעלות ניסיון רב בתחום היודעות להקים מתחם ממותג ואפקטיבי בזמן קצר.

 

דוגמא לתערוכה בשיטת ״הכל כלול״ ניתן לראות ביתנים שונים עם שטחים קבועים מראש בעלי בינוי דומה ומפרט קבוע.

 

 

מצד שני תערוכה שחולקה לשטחים וכל מציג בנה מתחם מותאם אישית.

צרו קשר
אנא מלאו פרטיכם ונשמח לייעץ ולענות על כל שאלה או פנייה